Onderhoud CV ketels | Installatiebedrijf M.A. Vos BV - badkamers | tegels | installatie M.A. Vos BV

Zoeken
Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Onderhoud CV ketels | Installatiebedrijf M.A. Vos BV


Onderhoud aan cv-ketels...

Wanneer u net een nieuwe cv-ketel hebt hoeft u zich nog niet zoveel zorgen te maken over storingen en defecten. Toch kan het raadzaam zijn direct een onderhoudscontract af te sluiten. Een aantal ketelfabrikanten heeft namelijk in de garantievoorwaarden de eis opgenomen, dat vanaf ingebruikname een jaarlijkse of tweejaarlijkse inspectie en/of onderhoudsbeurt plaatsvindt door een erkend installateur.

Wij bieden u in samenwerking een compleet onderhoudscontract aan. Wij kunnen u door deze samenwerking de beste service garanderen bij bv. storingen.

Wij onderhouden ook bestaande ketels van alle bekende merken. U kunt hieronder eenvoudig uw onderhoudscontract aanvragen. Nadat uw aanvraag is ontvangen nemen wij contact met u op voor het maken van afspraak. Na onze eerste inspectie kunnen wij u, afhankelijk van de staat waarin uw ketel verkeert, een onderhoudscontact aanbieden.

Onderhoudscontract:

Standaardabonnement service gasapparatuur:

  • spoedige hulp bij een storing, ook in de avond en in het weekend

  • normale werkdagtarieven ook bij een storing in de avond of in het weekend

  • in geval van een storing: de helft aan voorrijdkosten (Gooi en Almere)

  • geen voorrijdkosten* bij een onderhoudsbeurt op afspraak (Gooi en Almere)


     *: M.A. Vos BV rekent alleen bij cv werkzaamheden voorrijdkosten.

Uitleg en contractvoorwaarden:

  • exclusief onderdelen

  • ingangsdatum: na een saneringscontrole/beurt waarin het toestel in goede conditie is gebracht (arbeidsindicatie: circa 1 uur)

  • het contract heeft alleen betrekking op de ketel. Alles daarbuiten valt niet onder het contract

  • alle abonnementen gelden voor 1 jaar en worden behoudens opzegging stilzwijgend verlengd,maar is na 1 jaar per maand te beëindigen.

  • wilt u het abonnement ontbinden, dan loopt het abonnement door ,1 maand na de dag van opzegging.


Voorbeelden van situaties waarin het abonnement niet voorziet:

  • problemen in de nutsvoorziening

  • bevriezing

  • blikseminslag

  • reparaties buiten het toestel

  • onderdelen

  • storingen zoals (of veroorzaakt door niet) bijvullen en ontluchten

  • storingbezoeken fabrikant

  • extra arbeid t.b.v. saneringscontrole/beurt


M.A. Vos BV behoudt zich het recht voor in bepaalde gevallen een abonnement te weigeren/ beëindigen, bijvoorbeeld :

  • een toestel kan niet meer worden onderhouden of hersteld

  • het toestel is niet goed bereikbaar

  • blikseminslag

  • er zijn geen onderdelen meer verkrijgbaar

  • werkzaamheden door derden aan de installatie


Meer informatie of onderhoudscontract afsluiten:

graag ontvang ik vrijblijvend de onderhoudstarieven per e-mail
graag zou ik contact en/of advies willen
graag sluit ik een onderhoudscontract af
 
 
 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu