Garantie & Retourneren
Klantenservice
Garantie en Retourneren
Heeft u een vraag of een service-verzoek, gebruik dan ons mailadres info@vosbadkamers.nl
Producten die bij ons voorradig zijn kunt u, indien gewenst, retourneren of ruilen. Dat kan alleen als de artikelen ongebruikt, onbeschadigd en in de originele staat en verpakking zijn. Producten welke speciaal voor u zijn besteld of geproduceerd zijn kunnen niet retour of geruild worden.
Producten die bij ons voorradig zijn kunt u, indien gewenst, retourneren of ruilen. Dat kan alleen als de artikelen ongebruikt, onbeschadigd en in de originele staat en verpakking zijn. Producten welke speciaal voor u zijn besteld of geproduceerd zijn kunnen niet retour of geruild worden.
Gekocht in onze showroom
Bent u niet tevreden over een artikel dat u in onze showroom gekocht heeft? Producten uit onze voorraad kunt u binnen 8 dagen ruilen. Zorg ervoor dat u uw aankoop- en betaalbewijs bij zich heeft en dat het product ongebruikt, onbeschadigd en in de originele staat en verpakking zit.
Gekocht via onze webshop
Heeft u een product gekocht in onze webshop? Wanneer het niet speciaal voor u besteld en / of geproduceerd is, dan kunt u het artikel ruilen of retourneren. U kunt binnen 14 dagen uw product terugbrengen naar onze showroom in Bussum. Neem uw aankoop- en betaalbewijs mee die u per e-mail heeft ontvangen.
Wenst u het product retour te zenden via de post of een pakketdienst ? Dit is uitsluitend mogelijk met een retouropdracht
(klik hier voor een retouropdracht).
U ontvangt van ons (na goedkeuring) een bevestiging van uw retouropdracht, inclusief de verzendgegevens.
Sommige artikelen kunt u niet retourneren bij Vos Badkamers BV. Dit zijn onder meer speciaal bestelde artikelen en producten die voor u op maat besteld / gemaakt of aangepast zijn.
Alle artikelen worden met de grootst mogelijke zorg verpakt voor transport. Ondanks deze zorg kan het helaas toch voorkomen dat artikelen tijdens het transport beschadigden. Controleer uw aankoop direct na bezorging op beschadigingen of onvolkomenheden. Is een artikel beschadigd? Maak hiervan dan zo snel mogelijk, doch binnen 24 uur, na bezorging melding bij Vos Badkamers BV. Controleer bij aflevering ook de verpakking van uw bestelling. Constateert u beschadigingen aan de verpakking, dan maakt de bezorger een (elektronische) aantekening op het afleverbewijs voordat u voor ontvangst tekent.
U ontvangt van ons (na goedkeuring) een bevestiging van uw retouropdracht, inclusief de verzendgegevens.
Artikelen die u niet kunt retourneren
Sommige artikelen kunt u niet retourneren bij Vos Badkamers BV. Dit zijn onder meer speciaal bestelde artikelen en producten die voor u op maat besteld / gemaakt of aangepast zijn.
Transportschade
Alle artikelen worden met de grootst mogelijke zorg verpakt voor transport. Ondanks deze zorg kan het helaas toch voorkomen dat artikelen tijdens het transport beschadigden. Controleer uw aankoop direct na bezorging op beschadigingen of onvolkomenheden. Is een artikel beschadigd? Maak hiervan dan zo snel mogelijk, doch binnen 24 uur, na bezorging melding bij Vos Badkamers BV. Controleer bij aflevering ook de verpakking van uw bestelling. Constateert u beschadigingen aan de verpakking, dan maakt de bezorger een (elektronische) aantekening op het afleverbewijs voordat u voor ontvangst tekent.